- Je weet hoe je een succesvolle business neerzet die goed voelt en past bij wie je bent.
- Hoe ruimte voor spirituele en persoonlijke groei ervoor zorgt dat je bedrijf groeit.
- Het belang van een positieve mindset en hoe je dit doet.
- Je staat jezelf niet of minder in de weg en durft jezelf te laten zien en je gift te delen met wereld.
- Balans creëren waardoor er vanuit flow dingen ontstaan.
- Je ervaart plezier en rust. Het is geen moeten meer, maar je hebt lol in wat je doet.
- Je durft dingen steeds groter neer te zetten.
- Je neemt moedige keuzes en remmingen zijn weg of zijn er steeds minder.
- Je belemmeringen ten aanzien van marketing en ondernemen zijn afgenomen of verdwenen. Hierdoor groeit je ambitie en je omzet.
- Je hebt meer zicht op jezelf, je bedrijf en je toekomst.
- Je bent in staat zelf een marketingplan te maken en uit te voeren.
- Je leert doelen te stellen en deze te behalen.
- De beste tools en technieken die ervoor zorgen dat je een sterke spirituele verbinding met jezelf, je ziel en het Universum krijgt en behoudt
- Hoe je een positionering maakt die precies vertelt wie jij bent en waar jij voor staat. Je leert jouw how, what, why en hoe dit in jouw marketing past.
- Wat jouw ideale klant is en hoe je een bijpassende persona creëert, zodat jij altijd weet hoe jij je publiek kunt bereiken.
- Welke kanalen en marketingmiddelen bij jou én jouw ideale klant passen. En hoe je deze succesvol inzet.
- Welke rol branding speelt in jouw marketingverhaal en hoe je deze tot stand brengt.
- Je leert je sterke en minder sterke kanten in je marketing en bedrijf en weet hoe hierop in te spelen.
- Je leert waar voor jouw kansen liggen en hoe je deze kan inzetten in je strategie.
- Hoe je fases en focus aanbrengt in de uitrol van jouw bedrijf
- Wat funnels zijn en hoe je deze maakt waardoor jij een automatische stroom aan klanten aantrekt
- Het belang van een goede contentstrategie en hoe je hiervoor een planning maakt (incl. gratis template)
- Hoe je de resultaten van je werkt bijhoudt en waarom dit zo belangrijk is.
- Maar ook leer je een onweerstaanbaar aanbod creëren zodat je ideale klant alleen nog maar Ja kan zeggen en jij je helemaal senang voelt met de waarde die je levert en de prijs die je vraagt...